DIA 648. ATIC WEAR

Fa uns quants mesos la meva admirada Ester, va aparèixer un matí amb el seu somriure enlluernador i un post'it a la mà on hi havia un nom apuntat. Àtic. Mira't aquesta roba, em va dir, crec que és perfecte per la teva botiga. Es roba diferent, original i còmoda.
Vaig investigar, vaig buscar i el que vaig trobar em va enamorar:

"ÀTIC està dissenyat per la Marta i la Laia, mimem cada peça des del moment en què ens la imaginem fins que la tenim a les nostres mans. Controlem tot el procés de creació i producció des de Barcelona. El resultat és una roba de qualitat amb un disseny urbà adaptat a les necessitats d'avui dia. La nostra humil aportació a la moda urbana pretén sortir dels estàndars creats per a vestir a la dona".

Doncs si a tot això, sumem una qualitat de cotó immillorable i una comercial amb el cabell rosa (amb el que ens agrada a Cleopatra el cabell rosa...), ja ho tenim!
Senyores i senyors, amb tots vosaltres, Àtic!
La imagen puede contener: una o varias personas y personas de pie
La imagen puede contener: una o varias personas y personas de pie

No hay comentarios: