DIA 318. MODELO CLEOPATRA Nº24

Fotos tomadas en la font de l'ajuntament de Barberà del Vallès.
 QUESTIONARI CLEOPATRA
1. UN HOBBY:
Relaxar-me. 
2. UNA MANIA:
Beneir el pà abans de menjar-me'l.
3. UN TRET DEL TEU CARÀCTER:
Sóc molt tranquil·la. També em diuen que tinc un somriure per tothom...
4. UN DON QUE T'AGRADARIA TENIR:
El de la telequinesis...
5. UN LLIBRE, UNA PEL·LICULA I UNA CANÇÓ:
Llibre: L'herbari de les fades
Pel.lícula: Robin Hood
Cançó: Tota la música celta... Enya, Celtic Women...
6. UN LLOC PER PERDRE'S:
M'agrada passejar per les muntanyes... qualservol muntanya, les d'aquí són precioses...
7. SI ET TOQUÉS LA LOTERÍA...
Compraria molts regals a tothom (a la Cleo... jaja) perquè m'encanta fer regals... i aniria de viatge a Walt Disney amb la familia.
8. NO ET POTS RESISTIR... 
A les coses de color lila... m'ho compraria tot!!! i als dolços...
9. UN REFRANY O DITA POPULAR: 
No facis als altres el que no voldries per tu...
10. SI POGUESSIS CONVIDAR A QUALSEVOL PERSONA A SOPAR, A QUÈ I A QUI CONVIDARIES?
 A totes les persones que m'han recolzat o ajudat a seguir endavant amb l'herència de la meva mare.... m'agradaria convidar-los a un espectacular creuer privat.... Ojalà sigui aviat!!!!
BOLSO MOCHILA: 32€
ANILLO: 12€
PAÑUELO: 12€
COLLAR: 10€
BOLSO RAFIA LILA PLAYA: 28€
MONEDERITO PORTAMONEDAS CON 3 DEPARTAMENTOS:  8€
BROCHE FIMO HECHO A MANO: 9.95€
PARAGUAS: 20€
QUE LA PEPI SEA CLIENTA CLEOPATRA DESDE EL PRIMER DÍA QUE ABRÍ LA TIENDA, Y QUE DESPUÉS DE CASI 7 AÑOS, ME SIGA PIDIENDO COSAS DE COLOR LILA...   ¡NO TIENE PRECIO!

No hay comentarios: